wtorek, 16 października 2012

Makaron z wędzonym łososiem

Wczoraj, mąż mój ukochany zażyczył sobie nowe danie. Szybka kalkulacja co jest w domu, co on jada i padło na Makaron z wędzonym łososiem. O jakże byłam naiwna, ze będzie ze mną jadł coś nowego. tym sposobem miałam wczoraj przepyszną kolację a dzisiaj taki sam obiad :) Danie wyszło smaczne, ale jeszcze muszę pokombinować z przyprawami - bo jak na moje możliwości to było ich za mało.


  • 200 g wędzonego łososia ( powinien być filet ale ja miałam plastry)
  • 200 ml śmietany 12%
  • oliwa z oliwek
  • pieprz, sól
  • czosnek granulowany
  • rozmaryn
  • pietruszka
  • świeża bazylia
  • 250 g makaronu
Makaron ugotować w lekko osolonej wodzie z dodatkiem odrobiny oliwy z oliwek. 
Łososia pokroić na drobno a następnie lekko podsmażyć na oliwie, dodać śmietanę. Wszystko razem wymieszać i dodać przyprawy - sól, pieprz, czosnek granulowany i rozmaryn.
Jeszcze ok 5-7 min poddusić na średnim ogniu co jakiś czas mieszając.
Makaron odcedzić i wsypać na patelnię do sosu. Posypać dużą ilością pietruszki i bazylią.
Smacznego! 

1 komentarz:

Dziękuję za opinię :)